Wishlist na rok 2015!

ledna 10, 2015

Je začátek nového roku a k tomuto období se opět hodí vytvořit nějaký wishlist, podle kterého bych se mohl celý rok řídit. Vím, že s tím minulým to nebylo nic světoborného, ale protentokrát se pokusím se aspoň z poloviny tímto seznamem řídit, abych si splnil své, trochu opoždění, novoroční předsevzetí. A co že vlastně chci v tomto roce všechno splnit? No, v určitých bodech to jenom nějaká přání nebudou a snad se co nejrychleji stanou skutečností!

Knižní série, které
   ·       MUSÍM uzavřít:
Kroniky Hagena von Stein - André Wiesler (3/3) 
Trilogie Zrádkyň - Trudi Canavan (3/3)
Příběhy Septimuse Haepa - Angie Sage (4/7)
Meč pravdy - Terry Goodkind (6/11)
Nástroje smrti - Cassandra Clare (3/6)
Strážci času - Marianne Curley (3/3)
Dech - Sarah Crossan (1/2)
Mycelium - Vilma Kadlečková (1/5)
Maze Runner - James Dasher (1/3)
Hraničářův učeň - John Flanagan (5/12)
Legenda - Marie Lu (2/3)

·         chci otevřít, nebo v nich pokračovat: 
Měsíční kroniky - Marissa Meyer
Výjimečná - Kristin Cashore
Legenda o Magdě Searusové - Terry Goodkind
Unwind - Neal Shusterman
Píseň ledu a ohně - G. R. R. Martin (1/8)
Lumatere Chronicles - Melina Marchetta
Mistborn - Brandon Sanderson
Archiv Bouřné záře  - Brandon Sanderson (1/10)
Sabriel - Garth Nix (1/4)
BZRK - Michale Grant (1/3)
The False Prince - Jennifer A. Nielson (1/3)
Temná horečka - Karen Marie Moning (1/10)
Noční anděl - Brent Weeks (1/3)

Mít blog a psát články je přeci sranda 
Jak jistě víte, moje aktivita není nic valného a proto jsem se rozhodl, že by bylo fajn, kdybych si předsevzal taky trochu toho blogového štěstí. V nejbližší době se chystá kompletní změna blogu - od vzhled až po samostatné rozdělení článků a pokus o nový styl recenzí, který by byl více přímočařejší, trochu kratší a svým způsobem bez takové té "omáčky", kterou stejně nikdo nemá v oblibě. V novém roce chci především psát více článků, které by se měly snažit zachytit jak můj život, tak dění v blogosféře a knižním světě. Uspořádat více soutěží a stejně tak Vám dávat větší prostor pro vyjádření názorů. Stejně tak chci vyzpovídat několik autorů - ať už těch českých nebo zahraničních - a podat Vám tak jedinečné informace přímo od samotných autorů! Pokud to všechno vyjde, tak se blog posune o velký kus dál! 

Pojďme se sejít, kouknout na film nebo pokecat
Rok 2015 bude určitě plný srazů a proto musím navštívit aspoň pět z nich - Svět knihy beru jako naprostou samozřejmost! Doufám, že aspoň na jednom ze zmíněných setkání na Vás narazím a budeme si moci pokecat! ;) Je stejně tak samozřejmostí, že celý rok budu chodit průběžně do kina na novinky, které jsou ztvárněny na základě nějaké knižní předlohy - a nejen na ty. Filmy jsou sranda a přeci jen, chodit do kina s kamarády mě jen tak neomrzí! 

Do you speak English?
Minulý rok jsem sice nějakou tu anglickou knížku přečetl, ale protože v tom ještě nejsem tak zběhlý, tak nikam neutíkám a dávám tomu čas. Doma nějaké anglické kousky mám a nevidím důvod, proč bych se měl pořád držet zpátky. Hodlám tedy trochu oživit a podpořit čtení v cizím jazyce a už teď se těším, až si k nějaké takové knížce sednu. Přidáte se taky? 

Já a tvorba? Ale neblázněte! 
Stejně tak se pokusím pohnout se svou tvorbou. Protože někteří neustále očekáváte nějaké mé výtvory, řekl jsem si, že když už ve škole udělám něco pořádného, hodím to aspoň na FB stránku blogu, případně i sepíšu článek. Teď mě tak akorát napadá, že bych někdy mohl i zdokumentovat pár úkolů z Destrukčního deníku, vytvořit článek čistě na "umělecké" foto, nebo sem tam přidat nějaký ten odkaz na animovaný film z mé vlastní dílny...  
V šuplíku mám několik povídek a jeden Bezejmenný román a řekl jsem si, že by byla škoda, kdyby to takhle mělo zůstat. Výsledek by tedy měl být takový, že když už nic, pokusím se aspoň těch pár povídek zaslat do různých soutěží a zkusím tak štěstí. V Bezejmenném mám už dopsanou první polovinu a tak nějak vnitřně doufám, že bych mohl stihnout dopsat i tu polovinu druhou, abych to měl všechno konečně pohromadě a ve finální tvorbě. Teprve až potom by se s tím mohlo něco dělat, rozeslat správným lidem a čekat na zázrak z nebes...

You Might Also Like

14 komentářů

  1. To jsou super knihy! Četla jsem Septimuse (kdysi dááávno) a byl skvělý, jen krapet nekonečný :D Jinak kdybys chtěl, tak mám pokračování Výjimečné - Fire - v angličtině ;) A Nixe jsem naprosto zbožňovala za Sabriel, Lirael a Abhorsenku! Takže kdybys chtěl, první díl mám taky doma..! A BZRK taky! Nabízím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, právě teď čtu pátý díl Septimuse a od těch všech krvavých fantasy je to příjemný oddych. :) Doma mám skoro všechny díly - chybí mi už jenom ten poslední, takže to není tak hrozné. Nevím, jestli si Fire nekoupím náhodou ve slovenštině, ale uvidím, no. :) Každopádně budu pamatovat, že všechny knihy nabízíš! :DD Doma už všechny díly (Sabriel až Abhorsenka) mám, ale díky za nabídku! Ovšem pokračování BZRK doma nemám... :DD

      Vymazat
    2. Pokračování BRZK vlastně taky nemám :( Tak jen první díl :D Fire ve slovenštině bych asi nezvádla :D Už léta mám ve čtečte Bitterblue, tak se snad k tomu dostanu už letos...! :D No, přeju hezké počtení, já mám teď za četbu maximálně tak skripta :'(((( už aby byl konec zkouškového... :(

      Vymazat
    3. To nevadí. Zase plánuji navštívit knihkupectví, tak snad po tom sáhnu. :D Tak mě slovenština nevadí, protože tam mám rodinu, takže se v tomhle jazyce aspoň pasivně dobře orientuji :D :)
      Ani mi nemluv! Zatím jsme sice moc testů nepsali, ale máme pololetky... a někdy je to horší než testy celý týden... -.-

      Vymazat
  2. Přeji hodně štěstí s Písní ledu a ohně (i když by už mohly vyjít Vichry, ten konec Tance je na zabití, upřímně) i se vším ostatním. :) K tomu čtení v angličtině se ráda přidám - teď spíš louskám jen Doctor Who knížky, ale ráda bych se vrhla i do nějaké jiné, patrně do něčeho od Gaimana. A přeji hodně štěstí se psaním. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stejně věřím, že si přečtu jenom jeden díl a aspoň potom nebudu muset vyšilovat, že Vichry ještě nevyšly :D Přidáš se? Tak to je skvělé! Napadá mě, že bych mohl uspořádat takový malý projekt zabývající se čtením v cizím jazyce...
      Od Gaimana jsem zatím nic nečetl. :(( a děkuji! :);)

      Vymazat
  3. No to si teda piš, že Svět knihy je samozřejmostí! Už teď se na něj těším, protože se tam uvidíme. A tentokrát už musíme, přeci jenom, na to, jak dlouho se známe (To ani nepočítám... ale aspoň rok to bude.) jsme se ještě neviděli... to je smutný! Takže Svět knihy ano. :D
    Já do kina filmy budu chodit jen v tom případě, že se bude jednat o nějakou předpremiéru, která bude zadarmo. A doufám, že se mi nestane to, co u Mockingjay, poprvé mě nevzali. :/ :D Ale tobě přeji co nejvíc zhlédnutých filmů a hlavně dobře udělaných adaptací! Protože vím, jak je k naštvání, když nějakou knihu ztvární úplně na houby...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se Světem knihy taky počítám a díky lepší organizaci tam budu (snad!) celý den, takže o nic nepřijdu! A potkat se tam prostě musíme! ;))
      U mě je ten problém, že všechny předpremiéry jsou buď v Praze nebo Brně. A to je pro mě moc daleko, tudíž se spokojím i s Ostravou a Cinestarem :D :33 Děkuji a tobě taktéž! ;)

      Vymazat
  4. HU séria je super a odporúčam aj Brotherband (Bratsrvo) tiež od Johna Flanagana :-) Čo sa týka trilógie od Kristin Cashore sú to vynikajúce knihy, možno trojka mi prišla trošku slabšia, každopádne dúfam, že sa ti budú páčiť rovnako ako ostatné spomínané tituly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, osobně doufám, že Hraničáře už opravdu dočtu. :D :) Původně jsem se na Bratrstvo nechystal, ale po tom, co jsem si přečetl pátý díl Hraničáře a opět se mi vrátila chuť ty příběhy číst, přemýšlím nad tím, že bych to přeci jen mohl zkusit. :))
      Já se hlavně těším, že pokud si knihy pořídím ve slovenštině, budu moct přečíst svou úplně první slovenskou knihu, takže... velký těšing! :D :3

      Vymazat
  5. Skvělý článek! Nástroje smrti bych ti nedoporučovala dočítat, pokud si nechceš zkazit mínění o autorce a sérii obecně. Maze Runner si chci taky dočíst, už aby vyšel třetí díl! Já teď dočetla druhý a je to jen o chlup horší než ten první, takže jízda :) A HU taky doporučuji přečíst :) Jsem zvědavá na všechny změny, nový kabátek blogu i nový recenze. Mě třeba ta omáčka vůbec nevadí, ale uvidíme, jak se s tím popereš :) Hodně štěstí se všemi změnami, ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Na jednu stranu máš pravdu, ale zase mi vadí, že by to byla nedočtená série a takové série já nemám rád. Já si o tom myslím své a názor na původní trilogii je pořád stejný. To, že napsala další díly, bylo spíše ke škodě, ale přečtu si to. Když už ne kvůli příběhu, tak aspoň kvůli těm obálkám :)
      Doma mám druhý díl a už se těším na ten třetí! Ta série bude vypadat pohromadě úžasně!
      Opět děkuji a nu, doufám, že vás nezklamu. :) Ona ta změna v recenzích zase nebude tak velká a možná i na první pohled nepatrná, ale budu se pokoušet jak nejlépe budu moci! :) ;)

      Vymazat
  6. Jo, taky bych si mohla sepsat seznam sérií, které chci v letošním roce dočíst, protože v dočítání sérií jsem fakt špatná. :D Uf, možná na téma rozečtené série sepíšu článek a třeba mě to nakopne k rozhodnutí, jestli to vůbec budu dočítat nebo ne. :D :)
    S Mistbornem fakt musíš začít. :D
    Na Unwind a Lumatere Chronicles se chystám též. Z Lumatere Chronicles jsem si dokonce z první knihy přečetla prolog a zaujalo mě to, takže mám v plánu se do toho (spíše v bližší době) pustit. :)
    To já teď hodně dumám nad tím, jestli se mi líbí směr, jakým blog vedu nebo jestli bych ho chtěla změnit. Za cca poslední půl rok jsem ho ustálila do takové podoby, která mi vyhovuje, ale teď mám zase dilema, jestli nechci trochu experimentovat. No, nevím. Uvidíme. :D :) Nicméně tobě držím s blogem hodně štěstí. :)
    Ani nedokážu vyjádřit, jak moc mě štve, že se na Svět knihy nedostanu, jenže budu mít ten víkend přijímačky na vysokou, fňuk. :(
    Jo, na tenhle rok jsem si dala předsevzetí přečíst každý měsíc aspoň jednu knihu v angličtině. A jsem odhodlaná to zvládnout, i kdyby to měla být jediná kniha, kterou za ten měsíc stihnu přečíst. :D Ovšem to hrozí snad jen v období maturity a tak.
    Jé, tvůj Destrukční deník ráda uvidím, hrozně mě baví koukat u druhých, jak si s čím poradili. :D :)
    Nu, zkrátka ti do nového roku přeji se vším hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že v tomhle ohledu jsem úplně marný, takže mám aspoň něco, podle čeho bych se mohl řídit... Ehm. :D Jop, to zní jako plán!
      Musím! Jsem si toho vědom více, než si myslíš! :DD
      No já mám právě z Lumatere Chronicles doma první díl, rychle jsem to přelétl a chystám se na to vrhnout někdy o jarních prázdninách... snad. Dost se bojím, že to nebudu zvládat, takže... :DD
      To je přesně můj problém. Já si už zvykl na nějakou takovou rutinu a začínám si uvědomovat, že mi to vadí. Recenze, měsíční zúčtování, stejný design, nic nového. Chce to trochu oživit a opět do blogu vnést takový ten radostný pocit z toho, že píšu články a komentáře... Snad mi to vyjde, no. :)
      Tak to je na nic! Ale zase na druhou stranu s tím nebudeš moct nic udělat... :( Tak ti aspoň budu držet palce! :)
      Něco takového bych si slíbit nemohl. :D Já čtu totiž tak hekticky, že jsem rád, když stihnu aspoň ty své čtyři v češtině. :D Ale každopádně chci zvýšit počet přečtených aj knih minimálně na osm za celý rok. Tak snad. :)
      Mě to taky baví :DD Ale jo, když toho budu mít víc, tak sem něco hodím. :)
      Moc děkuji a Tobě taktéž! ;)

      Vymazat

Statistika

TOPlist