CooBoo-A-Thon | Úvodní článek

července 05, 2013

O tomto maratonu jste už určitě slyšeli. Ať už více, nebo méně, ale určitě. Já se jako vždy zapojuji do všeho na poslední chvíli, takže někteří určitě ví, o co se jedná, ale pro ty, kteří o tomto projektu ví málo, bych rád tak nějak nastínil, o co zde vlastně jde.
Tento projekt vymyslela čtenáři známá Abyss z Knižního nekonečna. CooBoo maraton - jak už napovídá název - se bude točit především kolem knih, které vydává CooBoo. Kromě toho, že je jako jedním z hlavních prvků čtení právě těchto knih, je zde přiloženo mnoho dalších věcí, které se k celému projektu vážou. Článek, kde je vše podrobně vysvětleno, najdete samozřejmě zde. Doufám, že jsem vám to tak nějak vysvětlil, ale kdybyste se přesto nechytali, níže uvidíte seznam toho, na co se můžete zde, na Magician's Book, těšit!

 - recenze na CooBoo knihy = všichni určitě máte nějaké oblíbené CooBoo knihy. Zrecenzovat některé je taktéž důležitou součásti maratonu.
 - kouzelná knihovnička po kubulínsku = pokusím se vyfotit všechny své knihy a vše sepíšu do článku.
 - seznam nejlepších CooBoo knih = takový menší žebříček nej CooBoo knih.
 - všechno další bude sepsáno v článku a postupně zde budou přibývat odkazy.
 - na GoodReads budete moci sledovat mé čtecí postupy, stejně jako na FB stránce (doufám).

Co vše mě doma čeká na přečtení a na co se můžete těšit? 
Padlí Andělé 1 
Střípky duší 

Ano, přiznávám se, že doma moc CooBoo knih nemám, ale řekl jsem si, proč se jenom nezúčastnit? Na množství přeci nezáleží a já se účastním z toho pocitu, že na blog nezapomínám. :)

You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist