Třicetidenní knihobraní #3

června 05, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat. :)

5. - 6. června
3. Kniha, kterou bych mohl číst stále dokola


No, takhle tohle byla poměrně lehká volba... Ani jsem dlouho nemusel čekat před knihovničkou a všiml jsem si mé oblíbené knihy. Ano, ano, docela často ji všude protlačuji, protože se jedná o vážně skvělý fantasy příběh! Už vás to ťuklo? Není to nic jiného než opravdu skvělé dílo Terry Goodkinda... Dámy a pánové, představuji vám knihu, kterou bych mohl číst neustále dokola... První čarodějovo pravidlo!!! 

Téhle knihy nebudu mít nikdy dost! :D Dokázal bych ji číst neustále dokola a dokola, dokud bych se tím opravdu moc nepředávkoval. Příběh Richarda & Kahlan mě osobně neomrzí. Nikdy. I když se jedná o fantasy, nemohu říci, že by to bylo nějak moc přeslazené, nebo tak nějak. Prostě... Tak akorát. A to se mi Goodkindových dílech líbí...! :)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Kniha je úžásna a stejně tak celá série. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouze a jen mohu souhlasit...! Právě mi přišel totiž Chrám větru, takže se do toho hned pouštím! :)

      Vymazat
  2. Tak to chápu, první díl jsem taky četl a můžu jen souhlasit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle knížku jsem nečetla, ale rozhodně se na ní chystám. Nejsi totiž jediný, od koho jsem četla na spisovatele chválu. Tudíž se zkusím pozeptat v městské knihovně a pokud jí tam mít nebudou, tak ať si mne nepřejou! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Jo, souhlasím, že ta postava vypadá jako Gandalf, ale přeci jen... Důležitý je obsah, ne?:D

      Vymazat

Statistika

TOPlist