Knižní zúčtování za duben 2013

května 03, 2013

Páni! To ten měsíc ale rychle utekl, nemyslíte? Co se týče knih, pořídil jsem si jich nějak podivně málo... Může za to možná fakt, že jsem se rozhodl učinit velice důležité rozhodnutí... Všechny započaté série se budu snažit ukončit! No dobře, ukončit ne, ale aspoň si pořídit další díly. V mé knihovničce (což mi připomíná, měl bych asi nafotit Kouzelnou knihovničku, že?) je pár sérii, u kterých mi chybí pouze jeden díl a já prostě nejsem schopný si poslední díl dokoupit! Proto jsem se rozhodl stopnout RC (minimálně 1x měsíčně) a začít skupovat poslední díly. Už sám sebe vidím, jak si kupuji sedm dílů Hraničáře... Mohu vám teda říci, že to bude opravdu těžký boj, zvlášť, když všude vidíte ty skvělé tituly a vy se musíte držet pouze jasné myšlenky, co si pořídit... No, ale urychleme mé vykecávky a pojďme se podívat, co se mi vlastně doma za ten měsíc nastřádalo :D

Knihy, které jsem si koupil: 

Nositelé dubového listu by John Flanagan

Jakou jsem si to na sebe ušil boudu? Tak na tohle se ptám už od prvního přečteného dílu... Pořídil jsem si první díl s úsměvem na tváři a doporučení kamarádky... Jenže to jsem jaksi opomněl to, že celá série má jedenáct dílů a autor píše dvanáctý! Takže teď pěkně skupuji jednotlivé díly (jsem u čtvrtého! Yeah!). Když jsem si přečetl první díl, působilo to na mě tak... zajímavě. Tenhle díl se mi ale líbí a jestli se to nepokazí, mohl bych si koupit další díly i rychleji než s ročním odstupem. No, uvidíme. Rozhodně bych tenhle díl měl ale dnes/zítra dočíst. 

Knihy, které jsem dostal na recenzi:

Hostitel by Stephenie Meyer
Jsem roztříštěná by Tahereh Mafi

Hostitel! Jsem roztříštěná! Dvě opravdu skvělé knihy, které by si měl každý přečíst! Ze začátku jsem byl k Hostiteli tak trochu skeptický... Napsala ho světoznámá autorka Twilight ságy a to mě trochu odrazovalo. Neptejte se mě proč, ale téma upíři mě nějak odradilo číst cokoli jiného od autorky. Ovšem! Hostitel mě naprosto překvapil. A mile! Těch pět stovek stránek utíkalo strašně rychle a i přes svou tloušťku se mi podařilo knihu přelouskat poměrně rychle. Autorka si vybrala opravdu zajímavé téma... No, více se dozvíte v recenzi. 
CooBoo opět nezklamalo a vydalo jednu z dalších skvělých knih! Jsem roztříštěná je opravdu skvělá kniha a vyniká především svým zvláštním a osobitým stylem psaní. Trochu lituji, že kniha měla jenom tak málo stran, ale už teď se těším na další díl, který bude mít určitě další skvělou obálku z dílny CooBoo! Ještě jednou děkuji Fantasyi, že jsem mohl mít tu čest si tyto knihy přečíst! Na obě knihy si budete moci přečíst na Fantasyi, až jednotlivé recenze odešlu... :D

Pohled na všechny knihy:

Co příběh? 

Tento měsíc jsem na opravu neměl skoro vůbec čas... Škola se opět cpala tam, kam neměla a bohužel vystrkla i Firiana... Ale tento měsíc bude poklidnější a o červnu nemluvě! Teda, kromě těch testů na závěr školy, no... :/ S radostí ovšem mohu konstatovat, že se podařilo překonat kritickou hranici a pomalu se blížíme k závěru první části... :)


Víte, co to znamená? Jestli ano, tak hádáte správně! Rozhodl jsem se, že napíšu další knihu! Ovšem, oproti Firianovi to bude něco úúúplně jiného. Fantasy středověk opadne a místo něj nastoupí pokročilejší doba! Magie se bude objevovat v opravdu nezvyklém prostředí a to hlavní je, že příběh budou vyprávět samotné postavy! Děj bude rozvržen do dvou linek: příběh odehrávající se v našem světě a druhý svět - fantasy - odehrávající se úplně někde jinde. Tohle je pouze zlomek informací, kterými plním word, ale sledujte můj blog a s ním i bližší informace o novém příběhu! Zatím ale kromě poznámek nemám nic. Mám náčrty prvních pár kapitol, pár postav a vlastnosti fantasy světa. Název ale vůbec neexistuje :D

A co blog? 

No... Tak určitě jste si všimli soutěže, která tento týden na mém blogu probíhá. Dále bude na řadě Davidův blog a tak dále na střídačku to bude probíhat až do konce května. Už nyní je docela dost soutěžících a já doufám, že jich ještě přibude! Ceny jsou totiž více jak lákavé...! ;) Úvodní článek k tomu všemu můžete najít zde a článek ohledně první etapy, která probíhá nyní, můžete najít zde. Jenom připomínám, že ceny, co můžete vidět nyní, ještě nejsou kompletní... Trochu se protáhlo jednání s ostatními nakladatelstvími, takže čekejte a do poloviny (snad!) budeme znát všechny ceny! Ovšem, tato soutěž je hlavně o otestování vašich schopností, co se týče fantasy žánru! 
Poslední dobou jsem neměl jinak na blog moc času a když už píšu recenze, tak pouze na knihy uvedené výše. Teď se chci ale polepšit a doufám, že se mi to podaří tak, jak doufám! :) 

Wow! Docela dlouhý článek, nemyslíte? A to vše se událo pouze v jednom měsíci... No, bude to opravdu zajímavé dále! A co pěkného se událo minulý měsíc Vám? ;)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. je to tezke odolat a nekoupit nic noveho:) ja tedka za dva týdny koupila asi 12knih a taky si rikam nee staci nejdriv je musis docist a dneska jsem si objednala dalsi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... Tohle je přesně můj případ! :D Ale musím být silný... silný.... sil- Nové knihy? :D :D

      Vymazat
  2. Super!! :))
    Vychází prostě pořád super knihy a člověk to nestíhá ani číst, ani kupovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hraničáře ti doporučuji číst dál, mně se ostatní díly líbily celkem dost. :) A třeba to Bratrstvo mi přijde ještě lepší, tak se po té sérii taky někdy zkus mrknout. :) Já mám celkově pro Flanagana slabost, takže možná nehodnotím úplně objektivně, ale stejně se mi jeho knihy moc líbí a vždycky se u nich dost bavím. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vím, že další díly jsou prý lepší... Ale když jsem to začal, tak to teď neukončím, přeci! :) Jo, slyšel jsem o tom, ale než já se k tomu dostanu... :D :D Jo, vtipné jsou :D Hlavně v tomto díle Horác & Halt :D :D

      Vymazat
  4. Jee, Hraničářův učeň! Toho mám moc ráda :) Snad jo ale taky jednou dočtu :D
    Nová kniha.. muhaha.... vím! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hej, to je úplně pecka, že ses do toho poznámkování nového příběhu pustil už teď! :) Přeju hodně štěstí a věřím, že jak Firian, tak ten další příběh budou dobré... :) Doufám, že už jsi se dohodnul s nějakým tím člověkem, který podporuje nové spisovatele a to, že se kniha vydá, je jasné. :) Protože já se na Firiana strašně těším, snad i proto, že čtu blog autora a tak dále a tak dále.

    Ale jo, fajn. Okomentuji i ty další části článku, protože to za to taky stojí. S tím Hraničářovým učněm si mi vyrazil dech. On má vážně rozepsaný dvanáctý díl? :OO Myslela jsem, že těma nedokončenýma příběhama to skončí. Musím čeknout jeho stránky, protože tomu prostě nemůžu věřit! :) Jinak, já mám Učně ráda, strašně dobře se mi čte. Některé části tedy byly nudnější, než ty jiné, ale celkově bych ho ohodnotila kladně. A mám stejný názor jako Kristie, Bratrstvo je i podle mě lepší. :) To pro změnu kupuju já. :)

    A ta soutěž je super nápad, škoda, že s ní začínám až u čtvrtého dnu...

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu

Statistika

TOPlist