Seznam přečtených knih za rok 2013

dubna 13, 2013

Přečtené knihy: 2013

Leden - přečteno 1 260 stran 

Únor - přečteno 1 480 stran

Březen - přečteno 1 346 stran

Duben - přečteno 2 168 stran
  • Apokalypsa ~ Mario Giordano - 560 stran
  • Probuzení (Paladinovo proroctví #1) ~ Mark Frost - 400 stran
  • Jsem roztříštěná (Jsem roztříštěná #1) ~ Tahereh Mafi - 288 stran
  • Hostitel (Hostitel #1) ~ Stephenie Meyer - 552 stran
  • Les zbloudilých (Oksa Pollocková #2) ~ Anne Plichota & Cendrine Wolf - 368 stran

Květen - přečteno 1 062 stran

Červen - přečteno 1 832 stran

Červenec - přečteno 3 136 stran

Srpen - přečteno 2 176 stran

Září - přečteno 1 056 stran

Říjen - přečteno 1 292 stran 
  • Staré řecké báje a pověsti ~ Eduard Petiška - 192 stran
  • Physikus ~ Angie Sage - 324 stran
  • Jsem zlomená ~ Tahereh Mafi - 392 stran
  • Aréna smrti ~ Suzanne Collins - 384 stran

Listopad - přečteno 848 stran

Prosinec - přečteno 1 383 stran 

Celkem přečteno: 19 039 stran

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Velmi si chci přečíst BZRK!! Jinak čteš jako já-> 4-5 knih za měsíc. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BZRK je docela fajn knížka... Mohla by se líbit :) A ano :D Během školy toho moc nestíhám, takže i těch 4-5 knížek je docela dost :D

      Vymazat
  2. jéé, to je výborný nápad! Už jsem to viděla několikrát, ale tak mě tak nějak napadlo, že když už na všechno nepíšu recenze a GR je v tomhle docela nepřehledné, byl by to hezký způsob katalogizace. A kdybych si k tomu udělala pár poznámek, hm...
    Možná někdy v budoucnu naprosto bezostyšně okopíruju nápad, a budu tak sprostá, že ani neuvedu zdroj. Tak se nezlob. Omlouvám se předem. :D

    Já si chci Darrena Shana strašně moc moc moc přečíst, ale když jsem si půjčila jedničku, dostala jsem se asi do poloviny a nějak se nedokázala dostat dál. Nevím, asi mi to nesedlo. Zkusím si to někdy zopakovat. Hej, držím palce, ať jeho sérii vážně dočteš. :D

    Ha, Trpaslíci! :D
    Dokonce jsem se dokopala k přečtení BZRKu (který mi doma ležel půjčený z knihovny zhruba tři měsíce. :D). Je to dost dobrý příběh, jen mi tam něco nesedlo. Nevím co, ale něco... není dotažené. Sakra, nikdy jsem tenhle svůj "pocit" neuměla vysvětlit, tak se budeš muset spokojit s tímhle. :D jsem zvědavá na pokračování. Nápad skvělý (sice jsem se musela prokousat začátkem, který mě odrazoval dobré dva měsíce, ale pak to zatáhla najednou. :D), děj taky. A k postavám - Vincent!!! Chudáček, broučínek. Autor je tak krutý, kdo něco takového udělá takovému drahouškovi? :'(
    :D

    Dceru kostí a dýmu mám jako ebook, kamarádka je z toho na větvi a jak tak koukám, ani ty jsi knihu nehodnotil špatně. Hmmm...
    kdybych si dneska z knihovny nepřinesla sedm knih, asi bych se do toho i pustila. No, uvidím později. :D

    Anna mě zlomila. Nedokázala jsem to dočíst. Zkusím se k tomu vrátit někdy v budoucnu, ale nevím...
    (...)
    wow, za poslední cca měsíc jsem už vzdala dvě knihy. Páni. Asi jsem nemocná nebo tak nějak. :D

    tři a půl hvězdičky pro Attika? tse.
    já na sériích právě miluju, když jsou knihy samostatně uzavřené příběhy, když je to rozcáplé několika desítkové něco, začíná mě to ubíjet. Zato s dějem mívá kniha spád a je tam i něco, co má hlavu a patu. Zářným příkladem je třeba Škola noci, která podle mě píše prostě o ničem. Vem si, že Hearne píše skoro o stejném rozsahu a co vše se tam děje. Rodinka Castových by si z něj měla vzít příklad. :D
    Hearne mi je psaním hodně blízký a mám ho ráda. Prohnaný je asi nejmilejší kniha (pro mě), kterou jsi za ty tři měsíce přečtl. Dle mého "skromného" názoru. :D
    (je tu samozřejmě i fakt, že některé jsem prostě nečetla, ale to je vedlejší. :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ty ale čteš :) A samé dobré kousky :-D Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D No jo, snažím se vybírat ty nejlepší knížky!! :) Opět děkuji a Tobě taky přeji hodně přečtených knih!! :)

      Vymazat

Statistika

TOPlist