Autorské šílenství #3

ledna 19, 2013

Projekt pořádaný Wolfem Dravenem z Wolf Draven Dream Bookshelves

Příspěvek by měl obsahovat vyfocenou hromádku knih popřípadě poličku s těmito knihami od jednoho autora, které máte doma. Můžete se o těchto knihách nebo o autorovi i rozepsat, vše je jen a jen na vás. 
Každý dál se ani nemusí objevovat v nějaký pravidelný den v týdnu, klidně to může být velmi nepravidelná rubrika. Záleží jen na vás, jestli a kdy budete mít chuť se zapojit.

Uff... Dva autoři už padli. Snad deset jich ještě zbývá.... Každý autor je něčím specifický a mám rád všechny, ale od všech mám vždy málo knížek. (Podivné, nemyslíte?) Dlouho jsem dumal nad tím, koho jako dalšího vybrat a přitom o tom něco napsat. Nemám moc velkou knihovničku (což se změní!), ale přesto tam vždy najdu něco skvělého. Nakonec jsem dospěl k závěrů, při kterém jsem si řekl: "Tenhle bude pro tento víkend ten pravý!" A kdopak to mohl být? No přeci Michael Scott


Slyšeli jste o tomto autorovi? Ano? Ne? Moc na výběr nemáte, protože tenhle, jako skoro každý, patří mezi mé oblíbené! Nedokážu si představit, že bych o Alchymistovi neslyšel a první díl si nepořídil. Tohle by nebyl svět pro mě! :D

Historie, fantasy, dnešní svět a jako vždy hrozící apokalypsa. Nejvíce ze všeho mě hlavně zaujala ta historie a fantasy z dnešního světa. Né vždy narazíte na autora, který se dokáže rozepsat o dobrodružství na šest (úctyhodné číslo) knih. Autor dokáže podat historii zábavně a přitom jistým způsobem nebezpečně. Při Scottových dílech jsem si říkal: "A co když je to pravda...?" 

Od Alchymisty až po Kněžku Vás autor napíná! A to nehorázným způsobem. Dokáže vás napnout jako strunu a poté si ani neuvědomíte, že je konec této celé překrásné série! A při zakončení tohoto velkolepého dobrodružství budete koukat do zdi a říkat si, že takhle to prostě skončit nemělo! :D

Vtípky, narážky a popichování. Michaelovy knihy jsou toho plné! Svým jistým a kouzelný způsobem... Máte chuť se seznámit s egyptskými bohy? Keltskými, nebo světoznámými osobnostmi? A co takhle se podívat na Atlantídu před jejím páde!? Láká Vás to? Napište mi do komentářů, zda si chcete takovouto knihu přečíst. Přeci jen, na každém příběhu by mohlo být nějaké zrnko pravdy.... Nebo ne? 


You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist